marți, 5 martie 2013

În aburii dorului

 Iubitule, dacă acum ai fi cu mine, nu te-aş lăsa nealintat,te-aş masa.... cu ulei aromat, iar camera să fie înmiresmată cu arome de santal şi mosc de la beţişoare parfumate arzânde....muzica în surdină să ne alinte urechile şi simţurile....şi propriu-mi trup să întindă uleiul....pe al tău trup
feeeriiieee în mintea mea...păsărelele ciripesc, se-ntrec în cântece
aud tam-tam-ul tobelor... şi fiecare vibraţie a lor mă îmbată de freamăt lângă tine... îţi simt respiaţia şi dorinţa crescândă
îţi simt gustul, nu mă satur de buzele tale , greu să-mi strunesc buzele să nu te muşte în timp ce-ţi acopăr întregul trup cu roua buzelor mele...
te mângâi, şi-ţi simt fiecare por al pielii că se destinde, emană iubire, căldură
şi totuşi... ceva se contractă, măreşte sub ochii şi buzele mele
hhhmmm miroşi a iubire, a crini , a maci... aaaahhh a nuferi albi şi roz........
fiecare centimetru vreau să ţi-l simt... să ţi-l dezmierd
să te iubesc, îţi simt şi braţele tale puternice cum mă cuprind, tandre...
plutesc în braţele tale...ne contopim, te simt în mine, pe lângă mine, cu mine...eşti peste tot
totul fierbe şi te învălui cu focul meu, te urc la cer
iubirea noastră ne umple, ne hrăneşte, ne zboară  
buzele tale mă înfierbântă mai rău, fiecare centimetru sărutat de tine vibrează din ce în ce mai mult.... şi sunt cuprinsă de freamătul iubirii...
Doamne, ne contopim, totul este romantism, muzică , dans şi răbdare
trăiesc clipa minunată a unirii cu tine
gem , gâfâi...oftez...plutesc
plutesc în aerul înmiresmat de iubire şi cald, ca pe nişte norişori pufoşi.... nu vreau să mă trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu