joi, 3 martie 2011

TEORIA REÎNCARNĂRII- gluma

TEORIA REÎNCARNĂRII

Promisiune: DUPA MOARTE ....
Un cuplu a făcut o înţelegere pentru ca oricine moare primul  sa se  întoarca  şi sa-l informeze pe  celelalt cum e  viata de apoi. Cea mai mare frica lor a fost că nu există viaţă după moarte

După o viaţă lungă împreună, sotul a fost primul care să moară. Tinandu-se de cuvânt,  el a făcut primul contact:

"Marion ... Marion"

"Tu esti , Bob?"

"Da, am venit înapoi cum ti-am promis."

"E minunat Cum iti  place?!"

"Ei bine, mă trezesc dimineaţa, am sex la  micul dejun şi apoi  ma opresc la terenul de golf si fac sex din nou, vine amiaza şi apoi fac sex de cateva ori mai mult. Urmeaza am un pranz minunat cu  multa verdeaţă. Mai zburd putin in jurul terenul de golf, apoi fac sex restul de  după-amiază. După cină, sunt înapoi la terenul de golf din nou si iar fac mult sex până noaptea târziu. Am nevoie de putin timp sa prind ceva somn si apoi a doua zi de a începe  totul la fel "
"Oh, Bob, eşti în Rai?"

"Nu ......... Sunt un iepure în Arizona ...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu